Praktyki w Asistente de Administración en gran cadena hotelera w Barcelona

Oferta praktyk Biznes, finanse i HR w Barcelona

Ten 4 * hotel po?o?ony jest zaledwie kilka minut od Barcelony, uznanej za jedno z g?ównych miast turystycznych Europy. Obiekt posiada proste po??czenie z centrum miasta transportem publicznym. Obiekti oferuje swoim go?ciom blisk? i przyjazn? atmosfer? i tych w?asnie warto?ci uczy swoich sta?ystów.

Hotel oferuje praktykantom zakwaterowanie we wspóldzielonych pomieszczeniach i 3 posi?ki dziennie w sto?ówce dla personelu. Oferuje on równie? miesi?czne wynagrodzenie.

Grupa hotelarska, której hotel jest cz??ci? wspó?pracuje z nami od 2010 roku. Jest to marka znana z pozytywnego do?wiadczenia, które oferuje nie tylko swoim go?ciom, ale równie? praktykantom na stanowiskach takich jak recepcja, rezerwacja, eventy, obs?uga sali lub animator Zespó? pracuj?cy w hotelu to wielokulturowa mieszanina ludzi z ca?ego ?wiata i jego g?ównymi klientami s? przedstawiciele biznesu i rodziny pochodzenia hiszpa?skiego i francuskiego.

Bior?c pod uwag? charakterystyk? sta?u, student zostanie zanurzony w kulturze hiszpa?skiej, a tym samym b?dzie w stanie poprawi? swój poziom j?zyka i i zdoby? do?wiadczenie w ?wiecie turystyki.

• Controlar toda la facturación de Recepción y de Restaurante ( Efectivo, Visas,Amex, Diners, etc) todas las liquidaciones diarias se controlan para ver si están correctamente facturadas.
  • Controlar los Ingresos bancarios (cobros de Clientes a crédito y de facturas pro formas).
  • Preparar los Ingresos de liquidaciones para ingresar en el banco.
  • Se controlan los fondos de recepción y restaurante, se hacen controles sorpresa a los responsables de los fondos (auditorías).
  • Investigación de reclamaciones por duplicidad de cargos o errores en los cargos de los clientes de pago directo.
  • Gestión de la recepción del correo.
  • Petición Informes Financieros y Condiciones de Crédito para empresas.
  • Facturar y enviar los expedientes de clientes a crédito.

Por otro lado, los requisitos de la vacante son los siguientes:

• Por parte del alumno no se Requiere Experiencia en el Puesto, se requiere interés y motivación por aprender tareas de Administración.
  • Estudios: Gestión Hotelera, Contabilidad – Finanzas, Economía, Comercio Exterior… Pueden ser otros estudios diferentes a estas titulaciones, siempre que exista motivación por parte del alumno.
  • La Nacionalidad del alumno: Española o con pasaporte de un País perteneciente a la Comunidad Económica Europea. Por motivos burocráticos no se aceptan otras Nacionalidades que no pertenezcan a la Comunidad Económica Europea.
  • Idioma requerido: Castellano, es imprescindible tener un nivel intermedio.

Turismo o similares

Hiszpanski – C1

Seria un plus

Office, hojas de calculo.

Persona dinámica con ganas de aprender, motivada y que búsque crecemiento profesional

BarcelonaBarcelonaHiszpania08940

El importe dependiendo del tipo de prácticas va desde 235€ a 390€ brutos mensuales

Lunes a Viernes inicialmente de 09:00H a 17:00H.

8 hours per day / full time