Praktyki w Cocinero/a en Hotel 4* w Barcelona

Oferta praktyk Restauracja i kuchnia w Barcelona

Ten 4 * hotel po?o?ony jest zaledwie kilka minut od Barcelony, uznanej za jedno z g?ównych miast turystycznych Europy. Obiekt posiada proste po??czenie z centrum miasta transportem publicznym. Obiekti oferuje swoim go?ciom blisk? i przyjazn? atmosfer? i tych w?asnie warto?ci uczy swoich sta?ystów.

Hotel oferuje praktykantom zakwaterowanie we wspóldzielonych pomieszczeniach i 3 posi?ki dziennie w sto?ówce dla personelu. Oferuje on równie? miesi?czne wynagrodzenie.

Grupa hotelarska, której hotel jest cz??ci? wspó?pracuje z nami od 2010 roku. Jest to marka znana z pozytywnego do?wiadczenia, które oferuje nie tylko swoim go?ciom, ale równie? praktykantom na stanowiskach takich jak recepcja, rezerwacja, eventy, obs?uga sali lub animator Zespó? pracuj?cy w hotelu to wielokulturowa mieszanina ludzi z ca?ego ?wiata i jego g?ównymi klientami s? przedstawiciele biznesu i rodziny pochodzenia hiszpa?skiego i francuskiego.

Bior?c pod uwag? charakterystyk? sta?u, student zostanie zanurzony w kulturze hiszpa?skiej, a tym samym b?dzie w stanie poprawi? swój poziom j?zyka i i zdoby? do?wiadczenie w ?wiecie turystyki.

Tipos de platos:
Ensaladas, varios tipos de carne, varios tipos de pescado, arroces, pastas con salsas, etc.

Tareas:

• Realizar el aprovisionamiento de materia prima.
  • Ayudar a los cocineros a preparar los alimentos (p.ej., limpiar y pelar frutas y verduras, cortar pan y carne)
  • Preparar y presentar elaboraciones y platos elementales.
  • Preparar y presentar productos de pastelería y repostería.
  • Preparar y presentar diferentes tipos de platos de cocina regional, nacional, internacional y creativa, etc.
  • Desempaquetar y almacenar las existencias en congeladores, armarios y otras áreas de almacenaje
  • Mantener limpia la zona de trabajo (p.ej., limpiando las superficies de trabajo, los utensilios y cacerolas los armarios y el equipo de cocina

El estudiante recibirá formación de los cocineros en: cuarto frío, partida de caliente, preparación de postres, etc…

Estudiante de cocina o turismo